Vorbe catre suflet – Carl Gustav Jung

Traducere de Florina Pop

Sufletul meu … Unde eşti? ..
Mă auzi? ..
Iti vorbesc .. Te chem .. Eşti acolo?
M-am intors.
Sunt aici din nou.
Am scuturat praful tuturor ţinuturilor de pe picioarele mele,
Si am venit la tine.
Sunt cu tine ..
După ani multi, de multe intrebari,
Am venit la tine, din nou.

Sa-ti spun despre tot ce am vazut?
Experimentat? Sau băut ?
sau nu vrei să auzi,
despre vacarmul vieţii şi despre lume.

Insa un singur lucru trebuie să ştii,
Singurul lucru pe care l-am învăţat,
este că viata trebuie traita.
Această viaţă este calea,
Cea mult cautata cale,
catre necuprinsul pe care il numim divin.

Nu există nici o altă cale.
Toate celelalte căi, sunt false căi.
Aşa că am găsit calea cea dreaptă,
care mi-a permis sa ajung la tine, la sufletul meu.

M-am întors, incercat şi purificat.
Mă mai cunoşti?
Cat de mult timp a durat separarea.
Totul a devenit atât de diferit.

Şi cum te-am găsit?
Ce ciudata a fost călătoria mea.
Ce cuvinte ar trebui să folosesc ca sa-ti spun,
pe ce cale intortocheata o stea bună m-a ghidat catre tine.

Dă-mi mâna ta,
Sufletul meu aproape uitat .
Cât timp indelungat pentru bucuria, de a te vedea din nou.
Tu mult dezamagitul meu suflet.
Viaţa m-a adus inapoi la tine.
Să multumim vieţii pe care am trăit-o,
pentru toate orele fericite şi pentru toate orele triste,
Pentru fiecare bucurie, pentru fiecare tristeţe.

Sufletul meu, călătoria mea,
trebuie să continue cu tine ..
Ma voi minuna cu tine,
şi ma voi inalta la singurătatea mea ..

„My soul… Where are you?..
Do you hear me?..
I Speak.. I call you.. Are you there?
I have Returned.
I am here again.
I have shaken the dust of all the lands from my feet,
and I have come to you.
I am with you..
After long years, of long wondering,
I have come to you, again.

Should I tell you, everything I have seen?
Experienced? or drank in?
or do you not want to hear,
about the noise of life and the world.

But one thing you must know,
the one thing I have learned,
is that one must live his life..
This life is the way,
the long sought after way,
to the unfamalable which we call divine.

There is no other way.
All other ways, are false paths.
So I found the right way,
to let it let me to you, to my soul.

I’ve returned, tempted and purified.
Do you still know me?
How long, the separation lasted.
Everything has come so different.

And how did I find you?
How strange my journey was.
What words should I use to tell you,
on what twisted path a good star has guided me to you.

Give me your hand,
My almost forgotten soul.
How long, the joy, at seeing you again.
You long disappointed soul.
Life has let me back to you.
Let us thank the life I have lived,
for all the happy, and all the sad hours,
For every joy, for every sadness.

My soul, my journey,
should continue with you..
I will wonder with you,
and ascend to my solitude..” -C.G. Jung

Acest articol a fost publicat în de la suflet la suflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vorbe catre suflet – Carl Gustav Jung

  1. Flavian zice:

    Aceasta conectare la suflet prin monologul fiecarui subiect care releva intreaga experienta de viata a sinelui mijolciu, trebuie simtita prin toti centri emotionali si energetici pentru ca sufletul odinioara parasit, sa recunoasca intoracerea posesorului pentru totdeauna.

    • Simtirea exista mereu insa in subconstient, nu poate fi fortata spre constient, nici nu e indicat, exista traume in subconstient pentru care acceptarea, intelegerea, vin in timp. Atunci cand sinele mijlociu incepe sa observe viata si tensiunile lui interioare, de fapt incepe pur si simplu sa constientizeze simtirea.

Lasă un răspuns

